خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 10:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
با صدور پیامی؛

گلرو شهادت احمد بحر نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین بدست رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین طی پیامی شهادت احمد بحر نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین بدست رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛عباس گلرو  رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در پیامی به مناسبت شهادت دکتر احمد بحر نائب رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین بدست رژیم صهیونیستی، نوشت: خون مطهر شهیدانی همچون احمد بحر بی ثمر نخواهد بود و مقاومت در برابر ظلم و فساد و اشغالگری تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی را دوچندان خواهد کرد.



متن پیام ایشان به شرح زیر است: 



بسم الله الرحمن الرحیم



رژیم نامشروع صهیونیستی در ادامه کشتار جمعی مردم مظلوم فلسطین در غزه و در سایه حمایت و همراهی ایالات متحده امریکا، دکتر احمد بحر نایب رئیس پارلمان فلسطین را به شهادت رساند.



شهید احمد بحر عمر شریف خود را در جهاد و مبارزه با اشغالگران و در سنگر قانونگذاری و خدمت به مردم فلسطین طی کرد و علیرغم محاصره همه جانبه غزه، فعالیت‌های گسترده ای در تعامل با پارلمان‌های کشورهای اسلامی بویژه مجلس شورای اسلامی داشت و در نشست های مشترک مجازی با گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین، ضمن تبیین ماهیت رژیم صهیونیستی و آرمان نهایی ملت فلسطین در آزادی کامل فلسطین به پایتختی قدس شریف، همواره بر تقویت دوستی و همبستگی ملت فلسطین و ایران تاکید داشت و از مواضع حمایتی ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین قدردانی می کرد.



گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، شهادت این رهبر مبارز فلسطینی را به ملت فلسطین، رهبری حماس و خانواده این شهید، تسلیت می گوید و ضمن ابراز همبستگی با فلسطینیان مظلوم بویژه ساکنان غزه، تاکید می نماید خون مطهر شهیدانی همچون احمد بحر بی ثمر نخواهد بود و مقاومت در برابر ظلم و فساد و اشغالگری تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی را دوچندان خواهد کرد.



عباس گلرو



رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین



 



پایان پیام

  • کد خبر : 371685
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار